✉ Zamówienia

przyjmę jedno zamówienie
   ※ Link do bloga:
     ※ Tematyka bloga
     ※ Kolorystyka
     ※ Układ
     ※ Tajemnicze słowa:
     ※ Cytat ( Jeżeli nie chcesz cytatu, to proszę. NAPISZ TO)
     ※ Linki do zdjęć/ opis postaci lub elementów
     ※ Wizja zamawiającego ,dodatkowe uwagi, wytyczne itp.
     ※ kontakt

2 komentarze:

  1. ※ Link do bloga: http://nadzieja-tez-ma-skrzydla.blogspot.com/
    ※ Tematyka bloga: Anime/Shingeki no kyojin/Levi/dramat/lekki romans maybe
    ※ Kolorystyka: ciemna/nienawidzę wybierać kolorystyki/może coś z granatowym... jak ci będzie dobrze, droga Himei
    ※ Układ: Preferowałabym prawokolumnowy
    ※ Tajemnicze słowa: afonia *wtf, skąd pomysł xDD?*
    ※ Cytat: Przeznaczeniem niektórych aniołów jest upadek.
    ※ Linki do zdjęć/ opis postaci lub elementów: dlatego punktu właśnie nie zamawiam szablonów :///
    tu ma dwa pomysły, uwaga, wylewam myśli xD
    1) Upadły aniołek, ze skrzydłami, najlepiej skulony czy coś w tym stylu, ogólnie smutne itp. *nie, nie mam do tego obrazka xDD*
    2) laska w łańcuchach xD *ależ się rozpisałam xd* mam taki obrazek, ale pewnie się nie nada xDD https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/cd/df/35/cddf35a783985e3474750f8cc14d7e0f.jpg
    3) jaki śliczny *.* https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/80/ef/3a/80ef3a0c2a9f65e29cf8da0fcc6042ae.jpg
    ※ Wizja zamawiającego ,dodatkowe uwagi, wytyczne itp... yyy... tak

    ※ kontakt: preferuję drogę mailową: yuriko.hachi@gmail.com aczkolwiek przebywam również na gg: 52451057

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Afonię wzięłam z Kopalińskiego afonia — utrata dźwięczności głosu występująca najczęściej na skutek chorób krtani i strun głosowych; bezgłos :D
      Czyli muszę sama szukać obrazka Sensei :(
      przyjęte <3

      Usuń